søndag den 21. juni 2020

Hosta i min have

En samling mini hosta i potter

Et fad med mini hosta

Hosta Rainbows End , lille

Hosta Ripple Effect, lille

Hosta War Paint, stor

Hosta Pycnophylla, mellem med grønne blade, bølget kant og hvid underside. Smuk

Hosta Lakeside Paisley Print

Hosta Hanky Panky, lille -mellem

Blad fra Hosta Gypsy Rose, mellem

Hosta Pee Dee Laughing River
Blad fra Hosta Allegan Fog

Hosta Victory i potte. Menes at være den højeste brogetbladet Hosta. Kan blive omkring 120 cm høj

Hosta Sandhill Crest

Hosta Teaspoon i knop

Hosta Flemish Gold

Hosta First Blush

Det er ikke alle disse planter jeg har til salg, nogle høre til min private samling. Dog har jeg et stort udvalg af salgsplanter. Jeg har valgt at have en del sorter i store potter til dem der ønsker, det skal ligne noget fra starten. Planteliste kan ses på min hjemmeside www.stovbystauder.dk

Man er meget velkommen til at komme forbi efter aftale. Jeg sender ikke planter med posten længere på grund af kravet om plantepas.

2 kommentarer:

  1. Flotte hosta, War paint står højt på min ønskeliste, men er svær at få fat på.
    Jeg er ked af at du ikke sender mere, jeg har fået en del fine planter fra dig. Jeg glædes meget over den orange lathyrus aurus som jeg fik fra dig for nogle år siden. Jeg har haft held med at så den, så nu står der nogle, godt nok meget små, frøplanter af den :-)
    Med venlig hilsen
    Lene Bedstemorshave

    SvarSlet
  2. Tak for de pæne ord, måske ses vi til et plantemarked næste år.

    SvarSlet