lørdag den 28. juni 2014

Gratis frø

Jeg er i gang med at høste frø fra forskellige stauder. Efterhånden som de er klar vil jeg sælge et udvalg fra min hjemmeside. Der vil især blive et stort udvalg af forskellige Akelejer men også andre bla. denne ret sjælne, Lathyrus aureus. Det er en staude der vokser som en lille busk, 40 - 60 cm høj. Blomsterne på min klon er orange og ikke gule som det latinske navn ellers siger.








Om et par måneder vil jeg skrive en fuld  liste over de frø jeg har til salg. De vil også stå på  plantelisten på min  hjemmeside.

GRATIS FRØ
Jeg er i gang  med at lave en Akeleje frø-blanding af de fyldte typer, frø fra mindst 20 forskellige planter og sorter. Det drejer sig både om Barlow typerne, A. Black Barlow, Nora Barlow, Christa Barlow osv og mange andre. Du kan se et udvalg på billedet. Hvis du er fast læser af min blog ( du skal være tilmældt som fast læser) og interesseret i at modtage en gratis pose af disse frø, skal du blot gå ind på min hjemmeside www.stovbystauder.dk Under postordre finder du min mail adresse Skriv dit navn og adresse, så sender jeg dig porto frit en pose frø. Tilbuddet gælder frem til den 25 juli. Jeg sender dem ud omkring 1 august.


Gingo blade og vilde blomster i græsset.






4 kommentarer:

  1. Utrolig flot farve din Lathyrus har.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja jeg kan også godt lide farven men jeg er klar over at orange ikke falder i alle folks smag. Jeg glemte at skrive at blomstrings tiden er fra april frem til juni.

      Slet
  2. Flot lathyrus og jeg tror, orange er ved at blive in igen!

    SvarSlet
  3. Hej 😊 Har du frø fra trælupin?

    SvarSlet