fredag den 18. maj 2012

Den forkerte Lupin

Jeg var rigtig glad da det lykkes mig at få Lupinus "Blossom" hjem gennem min Hollanske forhandler sidste sommer. Planterne kom hjem som plugs (meget små planter man dyrker vidre på indtil de har fået salgs størrelse) Nogle af planterne solgte jeg sidste efterår andre her i foråret.Jeg har stadig nogle tilbage som nu så småt er begyndt at blomstre. Nu viser det sig desværre at det er den forkerte Lupin jeg fik hjem. Planterne ser ud til at blive lilla og jeg tror det er den sort der hedder Lupinus "Masterpiece"



Jeg har været i god tro, man stoler jo på sin forhandler, selv om det ikke er første gang jeg har fået en anden plante end den jeg havde bestilt. Man opdager det desværre først når planten blomstre.  Nu er jeg klar over at mange af mine kunder bliver skuffet over deres Lupiner. Det er jeg  rigtig ked af det. Hvis nogle af jer der læser dette, har købt Lupinen af min og ikke er tilfreds med at den alligevel ikke blev lyserød, så må i kontakte mig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar