fredag den 28. juni 2019

Åben i planteskole med 20 procent rabat

I øjeblikket har jeg mange planter der står i blomst, normalt har jeg ikke åben i planteskolen men i morgen lørdag den 29 juni holder jeg åbent fra 12 -16 og igen onsdag den 3 juli fra 14 - 18. Det er også muligt at komme forbi, efter aftale, frem til den 10 juli. I hele denne periode giver jeg 20 procent rabat ved køb fra adressen.

Her er lidt af det derstår flot lige nu,








 Salvia Cardonna, Geranium Derrick Cook, Astrantia White Giant, Tradescantia Temptation, Tradescantia Merlot Clusters, Verbascum Royal Highland og Hosta i stort udvalg.

Desuden har jeg store sommerfuglebuske i 4 farver, normal pris 65 kr . Med rabat 52 kr pr stk.

Min adresse og kontakt information står på min hjemmeside www.stovbystauder.dk

Ingen kommentarer:

Send en kommentar