onsdag den 25. marts 2020

Velkommen til foråret 2020

I disse tider med Corona virus, er meget vendt på hovedet, vi må alle passe på os selv og andre. Det var oprindeligt min mening kun at sælge på plantemarkeder i år. Af samme grund har min hjemmeside været lukket ned for bestillinger. Nu har jeg åbnet den igen, i erkendelse af  at der nok ingen markeder bliver her i foråret. Jeg er i fuld gang med at opdatere min planteliste men der vil gå nogle uger før jeg er færdig. Meget af det der står der nu er på lager og jeg er i gang med at lægge nye planter ind.
Du er velkommen til at bestille planter og afhente dem her på adresse. Skriv en mail til mig, oplysningerne står på min hjemmeside www.stovbystauder.dk

De tidligste planter er allerede i blomst. I går tog jeg billeder af nogle Lærkespore.


Det er potter med Corydalis solida Beth Evans, Purple Bird og G.P. Baker. I bagrunden Corydalis ochroleuca som er startet med blomstring. Den bliver ved lige til efteråret.


Caramine quinquefolia er også tidligt ude.

I år får jeg for første gang den sjældne Storkenæb Geranium refractoides til salg. Den har nikkende tofarvet blomster, stammer fra Kina og bliver omkring 40 cm høj.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar