fredag den 1. januar 2016

Godt Nytår - Velkommen til et nyt haveår

I aftes havde jeg en dejlig Nytårsaften i gode venners lag. I dag har jeg hygget mig med at opdatere min planteliste på min hjemmeside www.stovbystauder.dk

Jeg har gennem de sidste uger lagt omkring 45 nye planter ind som jeg får til salg fra foråret. Der vil løbende komme lidt flere til. Af nyheder kan jeg nævne nogle sorter af Vortemælk med hvidstribet blade,
 Euphorbia characias Tasmanien Tiger, Euphorbia characias Glacier Blue og
Euphorbia characias Silver Shadow. Billederne er taget for en uge siden, det er af salgsplanterne som jeg pottede her i sen-sommeren. De fleste vil blomstre til foråret.

E. Tasmanien Tiger

E. Glacier Blue






2 kommentarer:

  1. God idé at gøre opmærksom på din planteskole - jeg kan mærke, det begynder at klø i klikfingeren.

    SvarSlet
  2. Det klør også i min klikfinger, jeg er gået lidt amok i frø køb i den seneste tid selv om jeg ved hvor besværligt det bliver at tage sig af de små frøplanter. Her i efteråret ar jeg også købt ret vildt ind af planter fra udenlanske planteskoler

    SvarSlet