mandag den 2. maj 2016

Plantemarkeder

I går deltog jeg på plantemarked i Købelev på Lolland. Vi havde en dejlig dag med mange glade mennesker og god plantesnak. Selv købte jeg bla 3 Lathyrus vernus i 3 forskellige farver.



For første gang, har jeg tænkt mig at deltage på plantemarked på Forskningscenter Flakkebjerg den 11 maj fra 17 - 21 . Det ligger ikke så langt fra Slagelse.
Jeg deltager også på plantemarked ved Rønnebæksholm ved Næstved, lørdag den 28 maj fra 10 - 14.
På begge markeder tager jeg gerne bestillinger med. Du kan bare skrive en mail til mig via min hjemmeside. www.stovbystauder.dk


Primula Pink Star og Primula Blue Ice

2 kommentarer:

  1. Ja det er en dejlig tid med mulighed for at komme på plantemarkeder. Jeg skal også afsted på lørdag, til Struer.
    Jeg kan heller ikke står for vårfladbælgen, det er en rigtig forårsbebuder.

    SvarSlet
  2. Det er altid spændene med plantemarkeder. Selv om jeg selv sælger, er jeg også på udkik efter planter hos andre sælgere.
    Struer er langt væk fra Falster så der kommer jeg ikke, men som barn boede jeg nogle år i Vinderup.

    SvarSlet